sobota, 27. marec 2010

delovna miza, etc.....






Tole je moja delovna miza tik pred maturo. Popolnoma
je razmetana in neuporabna za kakršnokoli delo na njej.
Cilj, da jo pospravim, sem si postavil že nič kolikokrat
ampk ni bilo iz tega nič. Najverjetneje jo bom pospravil
po koncu maturitetnega obdobja, ko se bom lahko znebil
tudi nekaj knjig, ki jih sedaj potrebujem.
Good luck by
that work. Bomo videli kako bo šlo res ker nisem najbolj
organiziran človek ampak se trudim, da bi mi uspelo.


Drugače pa ja, danes imamo sestanek in to na Lisci in
upam, da bom kaj spolikal. Upam, da bojo fotografije
tudi uspele tako kot morejo in ne tako za en drek. Še
nekaj dni je do mojega rojstnega dneva in upam da bom
zbral dovolj denarja da si bom lahko kupil objektiv, ki
sem si ga omislil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar