torek, 11. januar 2011

En teden po novem letu že popolnoma zakopan z delom za faks....

Ne glede na to, da je šele drugi teden po novem letu nas na faksu že opozarjajo na nezadržno bližajoče se izpitno obdobje in s tem kopico obveznosti, ki pridejo v tem času. Čeprav sem se trudil, da bi večino stvari opravil s kolokviji in bi bil ta čas večinoma "frej" mi je vseeno ostalo nekaj izpitov in zagovorov ter obveznosti, ki jih moram opraviti. Njaveč preglavic mi bo po mojem mnenju povzročala matematika, saj je eden izmed pogojev za nadaljevanje v višji letnik.

Ne glede na vse to pa se je nekaj stvari obrnilo v smeri na boljše. Čeprav je deževno in turobno vreme, ki prav nič dobro ne vpliva na človeka je meni kar vredu, saj se lahko tako učim in izpolnjujem obveznosti, ki jih imam. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar