četrtek, 3. maj 2012

Zbudi me za 1. maj (na morju), Koper 30.4. - 2.5.2012

( vir: www.youtube.com)



hdr iz treh slik, ki so bile posnete z razgledne točke nad Luko Koper


panorama, ki prikazuje pogled na Luko Koper


No pa je prišel in odšel tudi letošnji prvi maj. Nekoliko nenavadno za mene ampak vseeno zanimivo je to da sem te praznike preživel na morju in sicer v Kopru. Natančneje v hostlu Histria. Vsi 3je dnevi so minili kot bi trenil in v njih sem resnično užival. Zelo dobra družba in za povrh še lepo vreme, ki sem si ga lahko le želel. Ob vsem tem pa sem imel seboj tudi fotoaparat in tako si lahko ogledate tudi nekaj utrinkov, ki sem vam jih namenil (na spodnjem linku album). 
Kljub temu pa ne morem mimo nekaterih stvari na katere ljudje bolj težko vplivajo in to so predvsem nadležni golobi. Po ozkih ulicah je skoraj na vsakem koraku vse umazano od njihovega olajševanja. To bi se dalo urediti na več načinov ampak naj to ostane za lokalne oblasti, ki bodo brž ko ne morale nekaj storiti tudi v tej smeri.

Album z morja.


Ni komentarjev:

Objavite komentar