petek, 1. januar 2010

novo leto, nove stvari =)

Kot marsikdo, sem tudi jaz silvestroval na Glavnem trgu v Novem mestu. Človek se ob novem letu veseli novih dogodivščih in se spominja stvari, ki jih je v preteklem dosegel. Velika množica ljudi je uživala ob glasbi znane slovenske skupine Dan D. Ob premorih je z glasbo postregel eden izmed lokalnih DJ-jev in nam s tem tudi takrat krajšal čas. Ob uri 23 in nekaj minut nam je veselo, srečno in .... novo leto prišel voščit tudi župan Novega mesta ter celo sam Dedek Mraz. V družbi dobrega moža, novomeškega župana in v družbi najdražjih smo vstopili v novo leto 2010.

Marsikomu novo leto prinese nove izzive, naloge in probleme s katerimi se spopade. Jaz sem letos dobil v roke vsakoletni projekt Osnovnošolski Planinski Tabor. Tako me čaka v prvem delu tega leta organizacija tabora, ki bo potekal nekje sredino julija in pa opravljanje mature. To sta le dve stvari, ki jih bo treba narediti v letu 2010, kar pa bo prišlo sproti se bo pa tudi naredilo sproti. =)

Upam, da bo to leto za vse zelo pozitivno, atraktivno, polno ljubezni in tako naprej. Česar pa še nisem napisal si pa mislite, da sem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar