petek, 1. januar 2010

triglav, 29.-30.7.2009

























































Triglav je slovenska najvišja gora in velika želja velikih ljudi, da bi ga osvojili. Jaz imam to srečo, da sem bil letos na vrhu že četrtič in vsakič brez kakršnjih koli zapletov. Zadnja dva vzpona sem opravil v spremstvu očeta, lahko rečemo, da sem ga jaz spremljal na vrh. To je bil tudi razlog, da sem se na to turo še posebej pripravil, priskrbel sem vso tehnično opremo, ki sma jo potrebovala(čelda, pas in samovarovalni komplet). Tudi čas hoje sem razdelil tako, da sma drugi dan hodila bistveno manj, da sma brez težav opravila še pot domov.

Odpravila sva se v sredo 29.7.2009 ob 2:30 uri in se usmerila proti Gorenjski, natančneje v dolino Krme. Prispela sva ob 4:30 in se pripravila za odhod, tik pred tem sma še zajt
rkovala in za tem odšla Triglavu na proti. V dobrih štirih urah hoje sma prišla na Planiko in imela prvi daljši počitek in tam tudi malicala. Pri koči sva si nadela čelade in se odpravila proti steni, ter si tam nadela še ostalo opremo, ki sva jo imela seboj.Po dobrih dveh urah, srečanju z veliko neopremljenimi planinci sma prispela na vrh. Letošnji vzpon je bil eden mojih najlepših vzponov na Triglav kar sem jih doživel. Po polurnem uživanju na alpskem soncu sva se odpravila proti koči na Doliču oz. kar je od nje ostalo. Od tam sma pot nadaljevala proti Hribaricam in naprej do Zasavske koče. Ob poti med Hribaricami in Prehodavci sma videlo celo čredo kozorogov in boj dveh samcev za prevlado v čredi. Na kočo sva prispela ob peti uri popoldne, kar pomeni, da sva hodila polnih 12 ur.

Drugi dan sva z očetom že nekaj minut do šestih hodila čez zaspance, ki so še spali v jedilnici, da sva se prebila do izhoda in se pripravila na odhod. Vsak si je kupil še 1,5 litra vode in lahko sva se odpravila nazaj proti Hribaricam in naprej do Doliča. Tam sva se usmerila proti planinski koči na Velem polju. Tam sva se zopet ustavila in se tudi malo okrepčala preden sma se zagrizla v zadnji del poti. Prečkala sva Bohinjska vratca in že sva padla v dolino Krme. Po vseh urah hoje in vožnje sva se domov vrnila okoli 4 ure popoldne.

Ni komentarjev:

Objavite komentar